Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

FASHION4FUN.COM är ett faktum

Av Andreas Weinås - 12 februari 2009 08:43


Nu efter mycket besvär och fantastisk hjälp av Fabian på fabels värld är den nya versionen av Fashion4fun klar!

 Den hittar ni på

http://fashion4fun.com


Den här sidan kommer finnas kvar för er som vill läsa äldre inlägg men ej uppdateras.

Kommentera gärna hur vida ni gillar eller ogillar den nya layouten och om ni har några förslag på ämnen och inlägg ni vill att jag skall behandla i framtiden så skall jag göra mitt bästa för att uppfylla era krav.

Tack för att ni läser och välkommen till den nya sidan.


//Andreas, fashion4fun.com


 
 
fairy

fairy

13 februari 2009 15:46

Hej!
Jag har utmanat dig, kolla min blogg så ser du, så ge oss 8 sköna sanningar om dig själv, kanske kan vara roliga modemissar som du ångrar?

http://ochjag

 
Ingen bild

Andreas Weinås

13 februari 2009 15:52

Jag kommer inte in på din blogg tyvärr..Din länk fungerar inte.
testa att skriv adressen igen antingen här eller på nya fashion4fun.com

 
fairy

fairy

18 februari 2009 15:51

Konstigt...

min adress är ochjag.bloggagratis.se
skickar den till nya sidan också.

http://ochjag

 
Ingen bild

Fredrik

5 mars 2009 15:02

Hej Andreas. Jag och min grabb var igår och såg er spela mot Bajen i Eriksdalshallen. Jag måste bara få gratulera till din insats, har aldrig sett Micke Å bli så totaltägd!! han såg skräckslagen ut när du skulle lägga straff och tvingade till sig ett målvaktsbyte!! Härligt att se ett så tekniskt spel som du bjöd på!

Kul att du är modeintresserad, jobbar du med mode?

BH//Fredrik Ågren

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 16:21

  Många av er har säkert redan sett det och en del har kanske ingen facebook profil men för er övriga vill jag nämna att fashion4fun nu finns som grupp på facebook. Även om den inte uppdateras jätteofta så kommer viktiga händelser och ev. kontaktinfo...

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 08:29

  Ett stort steg imot att bli vuxen är när man för första gången skall omplacera sina sparpengar i en bankportfölj. Det är något av en ovan situation där det gäller att få klart för sig vilken typ av risk man vill ta för att öka värdet på sina arma s...

Av Andreas Weinås - 10 februari 2009 21:13

  Jag spinner vidare på konsten att matcha färger tillsammans och olika effekter detta kan ge. I inlägget "blå/beige/brun" nämnde jag hur tre färger kan passa bra tillsammans och i detta inlägget kommer jag gå in på hur man bäst plockar upp en färg u...

Av Andreas Weinås - 9 februari 2009 10:51

  Jag skrev ett inlägg om hur det vida modet i byxväg är på väg att få ett rejält uppsving. Fat denna gången är det på ett nytt sätt. Byxorna ger lite av en Charlie Chaplin känsla och har ofta relativt hög midja. Bottega Veneta är det märke som kansk...

Av Andreas Weinås - 8 februari 2009 11:58

  Att mixa färger och material är en hel vetenskap och jag har tre färger som jag gillar extra mycket. Genom att kombinera mörkblått, beige, och brunt kan man på ett diskret sätt få fram färg i klädseln utan att det blir skrikigt. En mörkblå kostym m...

Ovido - Quiz & Flashcards