Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 16:21


Många av er har säkert redan sett det och en del har kanske ingen facebook profil men för er övriga vill jag nämna att fashion4fun nu finns som grupp på facebook. Även om den inte uppdateras jätteofta så kommer viktiga händelser och ev. kontaktinfo att skickas i massutskick till medlemmarna.

Så för er som känner för det är det bara att joina!


Ni har en händelserik tid att vänta framöver här på fashion4fun med en del stora ideér och förändringar.


//Andreas, Fashion4fun

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 08:29


Ett stort steg imot att bli vuxen är när man för första gången skall omplacera sina sparpengar i en bankportfölj.

Det är något av en ovan situation där det gäller att få klart för sig vilken typ av risk man vill ta för att öka värdet på sina arma slantar.

Bortsätt från det faktum att jag är usel på siffror så hade bankjobbet varit ganska trevligt. Träffa nya människor, bra lön och welldressed!

Detta är faktiskt ett av de få yrken som fortfarande har en viss klädkod på sina kontor och därför kände jag att det inte var mer än rätt att jag som kund klädde upp mig en aning jag med.

Suit up!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards