Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Andreas Weinås - 3 februari 2009 10:43


Claes Juhlin som tidigare nämnts här i bloggen har en klassisk stil med personlig prägel som jag inspireras starkt av.

Jag gillar denna bilden tagen av the sartorialist när han var i stockholm.

Det är en proper stil, kanske för dressad för mig till vardags men samtidigt så är jag inte ute efter att kopiera utan endast inspireras av stilen. Jag gillar de vackra YSL skorna i två nyanser, Den ljusbruna mulberryväskan som bara kommer bli snyggare med åren samt den stiliga känslan halsduken och slipsen ger helheten.


Bild: www.sweden.se / the sartorialist



Av Andreas Weinås - 3 februari 2009 08:20


I takt med besökarna har även min kreativitet ökat och bidragit till fler inlägg per dag denna månaden.

Man ser en tydlig kurva som långsamt med säkert pekar uppåt vilket är väldigt roligt. Inte bara att det är nya människor som upptäcker bloggen utan framför allt alla ni som hängt med och läst sen starten utan att falla ifrån.


Även besökarantalet per dag har stabiliserats från tidigare toppar på 200 och bottnar på under 50 samma månad. Nu har inte besökarantalet varit under 100 mer än en gång denna månad och ett nytt besöksrekord var ett faktum den 28:e med 222 unika besökare.


Fashion4fun har nu för första gången placerat sig på topp 40 bloggar på bloggagratis.se.

Detta är er förtjänst!

Tack så mycket och fortsätt besöka Fashion4fun så skall jag göra mitt allra bästa för att ge er den läsning ni vill ha.


//Andreas, Fashion4fun

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards