Alla inlägg den 16 december 2008

Av Andreas Weinås - 16 december 2008 11:19

Här följer ett julklappstips om dagen som hade fallit mig i smaken.


Halsduk / Armani

Halsdukar kan man ha i många olika sorter och priser men en tunn och fint stickad i ull passar lika bra till kostym som till t-shirt och jeans. Vinrött är min absoluta favoritfärg till hösten. Sen att den är svart på ena sidan gör den ännu mer levande och lättmatchad.




Av Andreas Weinås - 16 december 2008 00:33

Trots att detta är endast en hobby för mig vid sidan om handboll och jobb så kan jag inte låta bli att glädjas åt den stadigt ökande takten på besökare. Från starten i Augusti har antalet besökare mer än 5 dubblats på dessa månader. Jag vill bla tacka Fabian på www.fabelsvarld.com som länkar min blogg från sin varifrån jag fått många besökare men även resten av er som väljer att komma tillbaka varje dag och månad.



Anledningen till att detta inlägg är att det var nytt Rekord på antal besökare på bloggen! Även om antalet besökare kan variera kraftigt känns det som att fler och fler börjar lägga märke till den. Jag är medveten om att det inte går att jämnföra med de stora bloggarna men eftersom detta är något jag gör gratis och av ett genuint intresse är det kul att intresset ökar.


 Är det jag önskar så är det fler kommertarer till inläggen. Oavsett om ni älskar, hatar eller känner er likgiltiga inför det är det alltid kul att få feedback. Så fortsätt besöka fashion4fun och uttyck vad ni känner så skall jag göra mitt bästa för att ge er mina djupaste tankar inom något så världsligt som manligt mode...

Ovido - Quiz & Flashcards