Alla inlägg den 25 december 2008

Av Andreas Weinås - 25 december 2008 00:41


Nu är julafton avklarad och en vecka återstår till årets stilfullaste dag. Jag kommer att spendera kvällen hos någon av mina goda vänner Fabian eller Daniel då de inte bestämt vem som ska hålla galej än. Klädmässigt kommer det inte finnas någon klädkod utan mer kom i det du trivs i. Jag är av den åsikten att nyår är en av de få tillfällena då man kan våga klä upp sig lite extra och vila de kläder man bär dagligen eller på resten av årets fester. Självklart kommer det alltid vara viktigast att man trivs i vad man bär men det är riktigt kul med fester där man får se folk i annat än man ser dem i vanligtvis. Allt från Maskerader till Nyårsfester.


Jag står och väger mellan dessa två alternativ.

Kommentera gärna vilket ni gillar bäst!


Alternativ 1:

En klassisk svart kostym som påminner om en smoking i snittet.

Vit skjorta samt svart fluga med små vita ringar i. Vit bröstnäsduk.


Alternativ 2:

En silvergrå kavaj istället för den klassiska svarta för en lite mindre formell samt något trendigare look. I övrigt samma plagg till med ett par svarta skinnskor.


Ännu en gång måste jag be om ursäkt för den dåliga bildkvaliten då en ny kamera inte var med på önskelistan iår. Mitt nyårslöfte ser ut att bli att skaffa mig en under 2009...


Ha en fortsatt trevlig Jul önskar Andreas på Fashion4fun!

Ovido - Quiz & Flashcards