Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Best of 2008 - En dag på stan

Av Andreas Weinås - 27 december 2008 10:22

Detta var en kanondag i slutet av Augusti när Fabian, Jens och jag tog en titt på en visning av en lägenhet jag var intresserad av. Efter många om och men blev det tyvärr inte denna men vi passade även på att ta en sväng på stan. Jag gillar färgkombinationen med den klarblå rocken, Beigea cardiganen och vinröda slipsen.


 
 
Ingen bild

J

27 december 2008 10:38

En riktig snygg outfit , Gillar dessvärre inte att du röker ! (:

 
Ingen bild

Andreas weinås

27 december 2008 11:21

Tack så mycket J! Jag måste ändå klargöra att jag inte röker...I samband med att jag sluta snusa för ca 2 år sen blev detta ett sätt att kontrollera nikotinbehovet. Bortsätt från vid fester eller nån gång med vänner som är budna till detta satans begär så är det inget jag sysslar med. Har tidigare haft en allt för glamourös bild av rökning som något stiligt, något jag på senare tid tagit avstånd från..Så om du läser detta Mamma behöver du inte oroa dig ;)

 
Ingen bild

Fredde

31 december 2008 00:05

Tja, tycker också mycket om din outfit här, vad är det för märke på dina seglar skor?
Har tänkt skaffa mig ett par till våren. Men skulle gärna vilja ha några som har en liten sliten look.

Grym blogg!

//Fredde

 
Ingen bild

Andreas weinås

31 december 2008 02:34

Tack så mycket Fredde!

Mina är köpta i frankrike och heter Pointsure. Gick och velade fram och tillbaka ifall jag skulle köpa dem och sista dagen gjorde jag det och jag har inte ångrat det för en sek. Jag gillar seglarskor som är något nättare än t ex sebagos "äkta" seglarskor och för en lite dyrare peng kan jag verkligen rekommendera N.D.C som gör en modell i mocka som är grym! 2200kr kostar dem tyvärr. Har även funnits billigare varianter av samma sko från bla scorett.

Lycka till i letandet och tänk på att den typen av sko är bland de tidlösaste modellerna man kan köpa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Weinås - 12 februari 2009 08:43

  Nu efter mycket besvär och fantastisk hjälp av Fabian på fabels värld är den nya versionen av Fashion4fun klar!  Den hittar ni på http://fashion4fun.com   Den här sidan kommer finnas kvar för er som vill läsa äldre inlägg men ej uppdateras. Kommen...

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 16:21

  Många av er har säkert redan sett det och en del har kanske ingen facebook profil men för er övriga vill jag nämna att fashion4fun nu finns som grupp på facebook. Även om den inte uppdateras jätteofta så kommer viktiga händelser och ev. kontaktinfo...

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 08:29

  Ett stort steg imot att bli vuxen är när man för första gången skall omplacera sina sparpengar i en bankportfölj. Det är något av en ovan situation där det gäller att få klart för sig vilken typ av risk man vill ta för att öka värdet på sina arma s...

Av Andreas Weinås - 10 februari 2009 21:13

  Jag spinner vidare på konsten att matcha färger tillsammans och olika effekter detta kan ge. I inlägget "blå/beige/brun" nämnde jag hur tre färger kan passa bra tillsammans och i detta inlägget kommer jag gå in på hur man bäst plockar upp en färg u...

Av Andreas Weinås - 9 februari 2009 10:51

  Jag skrev ett inlägg om hur det vida modet i byxväg är på väg att få ett rejält uppsving. Fat denna gången är det på ett nytt sätt. Byxorna ger lite av en Charlie Chaplin känsla och har ofta relativt hög midja. Bottega Veneta är det märke som kansk...

Ovido - Quiz & Flashcards