Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Andreas Weinås - 31 januari 2009 17:10


Efter att ha märkt att jag fått fler och fler kommentarer på att jag röker på förra bakgrundsbilden valde jag att ta min gode och skicklige vän Fabian till hjälp ännu en gång.

Det var inte lätt för beroende på dator och upplösning så ser man olika delar av bakgrunden men vi lyckades över msn enas om vilken som funkade för oss bägge iaf.





Vilken gillar ni bäst?



Fabian skickade även detta lilla projektet som jag gillade skarpt. Så fort jag såg bilden började tankarna snurra om en papperstidning men de dog ganska fort när ja insåg vilket projekt det hade varit.

Men sjukt skön bild!


För att se mer av Fabians bilder och äventyr i Australien, kolla in hans blogg

www.fabelsvarld.com



Av Andreas Weinås - 31 januari 2009 14:23


Detta är ett ganska nytt märke för mig som jag först såg på Weekday i göteborg.

Kollektionen för nästa höst bjuder inte på något större nytänkande men för de som älskar workwear-modet och en något vidare siluett skall verkligen besöka weekday och kolla in märket.

Priserna är ganska höga och inte i klass med weekdays övriga plagg men designern passar perfekt in i butikens sortiment.


 



Ovido - Quiz & Flashcards