Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Vimmel från Fashion week by Berns

Av Andreas Weinås - 28 januari 2009 22:26


Här följer bilder från fashion week by Berns.


Lindeberg hösten 2009



Filippa K designern Rasmus Wingårdh


"the Sartorialist" Scott Schuman på plats i stockholm



Acne hösten 2009



Modebloggaren Robin Klang



Vimmel på Acne


Bilder: Mattias Nordgren


 
 
Ingen bild

johannes

29 januari 2009 01:11

borde vara förbjudet att se ut som robin klang. Slipsen ???? mössan????? någon får gärna förklara hur människan tänker!

 
fabian

fabian

29 januari 2009 05:16

What´s up with den korta slipsen? Då var ju mannen jag såg här på gatan inte helt fel ute ändå...

http://www.fabelsvarld.com

 
Ingen bild

Andreas Weinås

29 januari 2009 08:33

Angående Robin Klang så säger jag bara att jag kan uppskatta att han går sin egen väg och klär sig personligt..samtidigt visar han tydligt att Stil och Trend inte alltid går hand i hand...



 
Ingen bild

johannes

29 januari 2009 10:34

haha, det är ju väldigt populärt att klä sig så udda som möjligt nuförtiden. Men fakta är att om denna grabb kliver in på en anställningsintervju så kommer folk tro att han blev tappad som liten.
Jag förstår inte hur man kan klä sig som Robin. det ser ut som att han dykt in i en stor hög av second hand-kläder från 80talet, och nöjt sig med det som fastnat på honom..

 
fabian

fabian

29 januari 2009 10:37

Han visar tydligt att man inte ska mixa tabletter och alkohol

http://www.fabelsvarld.com

 
Ingen bild

Andreas Weinås

29 januari 2009 12:46

Johannes:

Förstår din åsikt och kan hålla med dig till stor del. Däremot så tror jag inte att hans klädstil har varit något negativt hittills då han sökt jobb inom mode. Han har ju jobbat bla hos Café som stylist och gjort reportage om olika shoppingtips osv. Sen kommer som du säger ingen utanför modebranchen att anställa någon med den klädstilen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Weinås - 12 februari 2009 08:43

  Nu efter mycket besvär och fantastisk hjälp av Fabian på fabels värld är den nya versionen av Fashion4fun klar!  Den hittar ni på http://fashion4fun.com   Den här sidan kommer finnas kvar för er som vill läsa äldre inlägg men ej uppdateras. Kommen...

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 16:21

  Många av er har säkert redan sett det och en del har kanske ingen facebook profil men för er övriga vill jag nämna att fashion4fun nu finns som grupp på facebook. Även om den inte uppdateras jätteofta så kommer viktiga händelser och ev. kontaktinfo...

Av Andreas Weinås - 11 februari 2009 08:29

  Ett stort steg imot att bli vuxen är när man för första gången skall omplacera sina sparpengar i en bankportfölj. Det är något av en ovan situation där det gäller att få klart för sig vilken typ av risk man vill ta för att öka värdet på sina arma s...

Av Andreas Weinås - 10 februari 2009 21:13

  Jag spinner vidare på konsten att matcha färger tillsammans och olika effekter detta kan ge. I inlägget "blå/beige/brun" nämnde jag hur tre färger kan passa bra tillsammans och i detta inlägget kommer jag gå in på hur man bäst plockar upp en färg u...

Av Andreas Weinås - 9 februari 2009 10:51

  Jag skrev ett inlägg om hur det vida modet i byxväg är på väg att få ett rejält uppsving. Fat denna gången är det på ett nytt sätt. Byxorna ger lite av en Charlie Chaplin känsla och har ofta relativt hög midja. Bottega Veneta är det märke som kansk...

Ovido - Quiz & Flashcards